Lataa tiedote PDF-tiedostona

TIEDOTE: Seinäjoella kuluvana viikonloppuna järjestettävä Solar Sound Festival keräsi avauspäivänä oheistapahtumineen yhteensä 10500 kävijää

Festivaalin perjantai sujui ilman suurempia järjestyshäiriöitä. Erityiskiitosta avauspäivän asiakkaat antoivat toimivista tapahtuma-alueen palveluista. Etenkin anniskelualueen sekä VIP-alueen sujuvat palvelut keräsivät kiitosta.

Avajaispäivänä festivaaleilla nähtiin toinen toistaan upeampia keikkoja. Illan ehdottomiin tähtihetkiin lukeutui Pikku G:n kesän viimeinen festivaaliesiintyminen sekä ulkomaisten tähtien, INNAn sekä Redfoon energiset keikat.

Festivaalin lauantaipäivä myydään suurella todennäköisyydellä loppuun ennakkoon sillä jäljellä on vain muutamia satoja lippuja. Oheistapahtumien myötä Solar Sound Festivalin lauantain kokonaiskävijämäärän odotetaan kohoavan jopa 12000 kävijään. Kävijämääriin lasketaan mukaan mm. Viihdemaailma Ilonassa järjestettävät jatkotapahtumat.

Solar Sound Festivalin lauantaina nähdään tapahtuman pääesiintyjä norjalainen Alan Walker. Kotimaisista lavalle nousevat mm. Antti Tuisku, Mikael Gabriel, Reino Nordin sekä Pete Parkkonen

Solar Sound Festival perjantai 28.7.2017 lehdistökuvat

Solar Sound Festival Lauantai 29.7.2017 aikataulu

14.00 Portit/ DJ Mista S
15.00 Petri Nygård
16.30 Lyömättömät
17.45 Pete Parkkonen
19.15 ALAN WALKER (NOR)
20.45 Reino Nordin
22.15 Mikael Gabriel
00.00 Antti Tuisku

Osallistu Solar Sound Festival 2018 -lippujen arvontaan

Saat samalla Solar Soundin virallisen uutiskirjeen sähköpostiisi - kuulet ensimmäisenä myös tulevista kilpailuista sekä seuraavan kesän artistikiinnityksistä!

Uutiskirjeen tilaus onnistui, kiitos!